Tuesday, June 28, 2011

Sommarläsning

Den här sommaren ska jag banne mig se till att hinna läsa alla de böcker som har legat och gottat till sig i bokhyllan. Men även ett och annat nytt tillskott hoppas jag även hinna tugga i mig. T.ex. nya numret av den fantastiska mat-essätidningen Fire and Knives. Jag har redan hunnit smygläsa Maggie Armstrongs italienska dagbok och med ett stort leende på läpparna känner jag att mitt sommarlov sakta tar sin början...

Någon gång då och då kommer jag nog lyfta blicken från sommarlockelserna och tipsa om ett och annat spännande och matnyttigt. Men så länge sommaren och böckerna varar kommer närvaron här vara mer sporadiskt.

Glad Sommar!

Linda


1 comment:

Hanna på Möllan said...

Ah, själv har jag föresatt mig att läsa min kurslitteratur från sommeliereutbildningen från pärm till pärm i sommar. Men kanske måste jag också skaffa mig en prenummeration på Fire & Knifes.